Lê Zangan blomme en rose fees gehou

Lê Zangan blomme en rose fees gehou

Flower Festival en Rose Lê Zangan in 95 jaar gehou is, met al sy wel en wee.
جشنواره گل و گلاب امسال که نهمین دوره برگزاری آن بود بالاخره پس از یکی دو هفته تاخیر در تاریخ ۶ خرداد ماه در روستای هدف گردشگری لایزنگان برگزار شد و با استقبال باشکوه و بی نظیر دوست داران گل و گلاب از ۱۱ استان کشور روبرو شد.

2016-06-08-11-17-54
طبق آمار اعلام شده از سوی تیم کنترل ترافیک تعداد افراد حضور یافته در این مراسم بالغ بر ۶۰۰۰ نفر بوده اند، که این تعداد نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و نشان از روند رو به رشد برگزاری جشنواره و امر شناساندن گل و گلاب منحصر verpersoonlik die streek is die Iranse mense en selfs ander lande.

حضور و استقبال این تعداد گردشگر و دوستدار گل وگلاب از این جشنواره باعث ایجاد برخی مشکلات برای عوامل برگزار کننده که انتظار چنین جمعیتی را نداشتند شد، از جمله مشکل کمبود فضا در محل برگزاری جشنواره که گنجایش پذیرش چنین جمعیتی را نداشت، این مشکلی بسیار جدی en vereis dat die owerhede oorweeg wat seker te berei 'n geskikte plek om hierdie seremonie te hou.

با این حال از حق نگذریم وقت و هزینه و تلاش فراوانی جهت برگزاری این جشنواره صرف شده بود و انصافا جدای از مشکلاتی که بر اثر عدم کنترل جمعیت به وجود آمد، برنامه های درنظر گرفته شده برای جشنواره بسیار مفید و ارزشمند بود و همچنین اجرای برنامه lewendige en pret het die negende flower Festival en Rose Lê Zangan gaste by die fees volgende jaar na verwagting die tiende te hou.

Alle akteurs en belanghebbendes fees *** God se krag ***

Fotos

_DSC0637

_DSC0821

_DSC0750

جشنواره گل و گلاب لایزنگان که قرار است چند روز دیگر یعنی ۶ خرداد ماه در روستای لایزنگان برگزار گردد چندین سورپرایز ویژه برای میهمانان دارد که یکی از آنها حضور خانم نرگس محمدی در این مراسم است

_DSC0974

One Comment

Laat 'n antwoord

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie. Verpligte velde gemerk *

8 − four =

Hierdie webwerf maak gebruik van Akismet om spam te verminder. Leer hoe jou kommentaar data verwerk.