Tolvte store fest Shaaban (Lay Zangan landsby)

Den rigtige Milad-u-Mahdi er den eneste frelser for menneskeheden(Aj)I aftes blev en storslået fest afholdt i landsbyen Lay Zangan.

cardpostal-happy-9


Lay Zangan Village er en fejring af den store fest Shaaban er meget populært med det arbejdende folk og unge hvert år i landsbyen er fuld af vitalitet.

IMG_20160521_164208
I år det tolvte boarding kærester og elskere af denne smukke ferie ved den indsats, Mr. Imam (Aj)، بسیار زیباتر و با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار گردید و حضور پر شور و حداکثری اهالی روستا آن هم در این فصل از سال که فصل کار و فصل گل و گلچینی است نشان این بود که گویی مردم از روزها قبل منتظر برپایی این جشن و Nyd den nat af fødslen af ​​Imam Mahdi (Aj) بودند و این امر دلگرمی بیشتری به برگزار کنندگان داد تا روند برگزاری این جشن میلاد در سالهای آتی را بهبود بخشند و هر ساله بر شکوه آن بیفزایند. Det er håbet, at menneskets hjerte Imam of Time(Aj) Vi vil være glade ……..

2 Kommentarer

  1. با سلام و خداقوت
    در اینجا دوست دارم به عنوان یه عضو کوچک از صمیم قلب از زحمات همه دوستان تقدیر و تشکر کنم. و همچنین از دوست و برادر عزیزم آقای ساجدی، که زحمت بزرگی بر عهده دارند هرساله. تشکر ویژه داشته باشم.

    ممنونیم مهندس جان

  2. جا داره از زحمات همه جوانانی که در برپایی این جشن زحمت می کشند از صمیم قلب تشکر کنم. امیدوارم که سال دیگه بتونم در این جشن شرکت کنم.

Efterlad et svar

Din e-mail adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret *

two × 2 =

Dette websted bruger Akismet at reducere spam. Lær hvordan din kommentar data behandles.