Leag bláthanna Zangan agus d'ardaigh féile ar siúl

Leag bláthanna Zangan agus d'ardaigh féile ar siúl

Féile Flower agus Rose Leag Zangan in 95 bliain bhí ar siúl, lena dtarlaíonn léir.
جشنواره گل و گلاب امسال که نهمین دوره برگزاری آن بود بالاخره پس از یکی دو هفته تاخیر در تاریخ ۶ خرداد ماه در روستای هدف گردشگری لایزنگان برگزار شد و با استقبال باشکوه و بی نظیر دوست داران گل و گلاب از ۱۱ استان کشور روبرو شد.

2016-06-08-11-17-54
طبق آمار اعلام شده از سوی تیم کنترل ترافیک تعداد افراد حضور یافته در این مراسم بالغ بر ۶۰۰۰ نفر بوده اند، که این تعداد نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و نشان از روند رو به رشد برگزاری جشنواره و امر شناساندن گل و گلاب منحصر personalize é an réigiún muintir na hIaráine agus fiú i dtíortha eile.

Agus fáilte a chur roimh an láthair na dturasóirí agus lovers bláth Vglab eagraí na féile chruthaíonn roinnt fadhbanna do ghníomhairí nár súil den sórt sin slua, lena n-áirítear easpa spás ag an ionad na féile nach raibh sé de chumas go nglacfadh sé le slua, tá sé seo le tromchúiseach است و میطلبد که مسئولین با توجه به اتفاقاتی که امسال افتاد حتما به فکر تدارک محلی مناسب جهت برگزاری این مراسم باشند.

با این حال از حق نگذریم وقت و هزینه و تلاش فراوانی جهت برگزاری این جشنواره صرف شده بود و انصافا جدای از مشکلاتی که بر اثر عدم کنترل جمعیت به وجود آمد، برنامه های درنظر گرفته شده برای جشنواره بسیار مفید و ارزشمند بود و همچنین اجرای برنامه bríomhar agus spraoi a rinne an bláth naoú Táthar ag súil Féile agus Rose tuata Zangan aíonna ag an bhféile an bhliain seo chugainn i seilbh an deichiú.

Gach gníomhaí agus páirtithe leasmhara Féile *** neart Dé ***

Grianghraif

_DSC0637

_DSC0821

_DSC0750

جشنواره گل و گلاب لایزنگان که قرار است چند روز دیگر یعنی ۶ خرداد ماه در روستای لایزنگان برگزار گردد چندین سورپرایز ویژه برای میهمانان دارد که یکی از آنها حضور خانم نرگس محمدی در این مراسم است

_DSC0974

One Comment

Fág freagra

Ní thabharfar do sheoladh r-phoist a fhoilsiú. Réimsí riachtanacha atá marcáilte *

3 × one =

Úsáideann an suíomh seo Akismet spam a laghdú. Foghlaim conas a bhfuil do shonraí comment próiseáilte.