פרח פסטיבל ורוז ד Layzngan

פרח פסטיבל ורוז ד Layzngan

اثرات مفید گلاب در سلامتی

נגיד ד פסטיבל פרחים ומי ורדים בתשעה ביוני השנה, בעיר הודיעה.

מושל יחסי ציבור של פארס, הכבוד ופגישה עלתה ועדת תיאום פסטיבל פרח קאסמי אמרו העיר: ד אחד הקטבים של גידולים חקלאיים וגננות טיפחו במפרץ הוא שרבים מהמחוז והמדינה מחזיקה מקום מיוחד. Golmohammadi העיר רגיל שלו עם יותר מ 5 אלף דונם, ו -6 טונות של ייצור שנתי במדינה ואמרה ייחודית: רוז ד ייצור ואיכות אורגניים הוא עיר מעולה.

Prairie רוז ד קאסמי אמרו שרגיל של בוץ הגדול במדינה המשיך: این دشت زیبا و کم‌نظیر هم از لحاظ اقتصادی و هم گردشگری مورد توجه بوده و یکی از اهداف برگزاری این جشنواره معرفی این ظرفیت عظیم اقتصادی و گردشگری است.

فرماندار داراب با اشاره به وجود دشت گل محمدی در منطقه کوهستان و حوزه جغرافیائی روستاهای نوایگان و لایزنگان، تصریح کرد: این روستاها جز روستاهای هدف گردشگری است که برای گردشگران جذابیت خاصی دارد.

فرماندار داراب با اشاره به برگزاری موفق جشنواره در سال گذشته اضافه کرد: باید از فرصت برگزاری جشنواره برای معرفی بیشتر این شهرستان و قابلیت‌های آن به‌ویژه در عرصه تولید گل محمدی استفاده و زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران در ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با گل محمدی فراهم کرد.

قاسمی، اسانس گل محمدی داراب را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: در حال حاضر گل تولیدی این شهرستان به استان‌های مختلف کشور و برخی کشورهای خارجی صادر می‌شود و ضرورت دارد در زمینه صنایع تبدیلی و فرآوری در سطح داراب تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با تشکر از اعضای ستاد برگزاری جشنواره گل و گلاب در داراب خاطرنشان کرد: برنامه امسال پنج‌شنبه نهم خرداد ماه برگزار می‌شود و صبح این روز در سالن آمفی‌تئاتر بخش تخصصی جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نمایندگان باغداران و صنایع و تشکل‌های مردمی بخش تولید گل و گلاب با ارائه مقالات و سخنرانی‌های علمی صورت می‌گیرد و عصر همان روز نیز جشنواره مردمی با برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستای لایزنگان اجرا خواهد شد و صبح جمعه گردشگران و گروه‌های کوهنوردی به سمت دشت گل محمدی حرکت می‌کنند.

قاسمی از عموم علاقمندان به طبیعت زیبای گل محمدی برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

2 תגובות

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

4 × two =

אתר זה משתמש Akismet להפחית זבל. למד כיצד נתוני תגובתך מעובד.