Mus saib webmaster ntawm vaj paj nyob rau hauv Dubai

Nws lub npe hwjchim loj kawg nkaus

Zoo kawg nkaus vaj paj Dubai

Lub ntiaj teb no tus loj tshaj plaws nyob rau hauv vaj paj “Dubai Miracle Vaj” Tau qhib nyob rau hauv Dubai. Vaj cheeb tsam ntawm 70 txhiab square metres.
Paj nyob rau hauv lub vaj tshaj 45 lab txawv tsiaj nyob, thiab ntau yam ntawm lawv yog cov xub thawj Persian Gulf.

5

مسئولان باغ Dubai Miracle Garden نیز امیدوار هستند که این باغ بتواند به خاطر هرم گل ها با ارتفاع ۱۰ متر و دیوار گل ها در اطراف باغ شهرت جهانی پیدا کند. این باغ دارای یک سیستم آبیاری دوستدار محیط زیست است که در آن از موادی برای حفاظت و نگهداری آب استفاده شده است مانندزیر گلدانی های موئی و پلی مرهایی که رطوبت را به طور کاراتری پخش می کند. Yuav kom tsim no vaj teb rau hais txog 5/6 evkawj txog 60 hnub lub sij hawm thiab lub zog twb tau muab siv 400Nfr.

این پارک در حدود ۴ ماه از سال یعنی در گرمترین ماههای سال بسته است، این زمان به اداره کنندگان این باغ فرصت می دهد که باغ را برای فصل بعدی با گلها و اشکال جدید طراحی کنند به طوری که اگر در سال بعد از این باغ بازدید Koj yuav pom qhov sib txawv duab ntawm lub vaj.

در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود

Cayenne, kev ua lag luam, thiab nws yog tom qab

اینک تصاویری از این باغ گل ها که توسط بنده گرفته شده است برای استفاده ی بینندگان و دوستان در قرار داده ام . Vam tias koj txaus siab rau

.1

123444

One Comment

Sau ntawv cia Ncua

Koj email chaw nyob yuav tsis tsum luam tawm. Yuav tsum tau teb cov cim *

fourteen − 3 =

Qhov chaw no siv Akismet los txo spam. Kawm tau li cas rau koj saib cov ntaub ntawv tiav.