ಹೂವುಗಳ ಹಬ್ಬದ ಮತ್ತು ರೋಸ್ ಡಿ ಲೇ Zangan

ಹೂವುಗಳ ಹಬ್ಬದ ಮತ್ತು ರೋಸ್ ಡಿ ಲೇ Zangan

اثرات مفید گلاب در سلامتی

ಹೂವುಗಳ ಗವರ್ನರ್ ಡಿ ಉತ್ಸವ ಮತ್ತು ಈ ವರ್ಷದ ಜೂನ್ ಒಂಬತ್ತನೇ ಗುಲಾಬಿ ನೀರು, ನಗರದ ಘೋಷಿಸಿತು.

ಪರ್ಷಿಯಾ, ಘನತೆ ಪಬ್ಲಿಕ್ ರಿಲೇಶನ್ಸ್ ಗವರ್ನರ್ ಮತ್ತು ಗುಲಾಬಿ ಹೂವಿನ ಉತ್ಸವ ಸಮನ್ವಯ ಸಮಿತಿ ಸಭೆಯಲ್ಲಿ Qasemi ಹೇಳಿದರು ನಗರದ: ಗಲ್ಫ್ ಕೃಷಿ ಕೃಷಿ ಮತ್ತು ತೋಟಗಾರಿಕಾ ಬೆಳೆಗಳನ್ನು ಧ್ರುವಗಳ ಡಿ ಒಂದು ಪ್ರಾಂತ್ಯದ ಅನೇಕ ಮತ್ತು ದೇಶದ ವಿಶಿಷ್ಟ ಸ್ಥಾನ ಹೊಂದಿದೆ. ಹೆಚ್ಚು 5 ಸಾವಿರ ಹೆಕ್ಟೇರ್, ಮತ್ತು ದೇಶದ ವಾರ್ಷಿಕ ಉತ್ಪಾದನೆಯ 6 ಟನ್ ಮತ್ತು ತನ್ನ ಸರಳ Golmohammadi ನಗರದ ಅನನ್ಯ ಹೇಳಿದರು: ರೋಸ್ ಡಿ ಜೈವಿಕ ಉತ್ಪಾದನೆ ಮತ್ತು ಗುಣಮಟ್ಟ ಅತ್ಯುತ್ತಮ ನಗರ.

ಪ್ರೈರೀ ರೋಸ್ ಡಿ Qasemi ಮಣ್ಣಿನ ದೇಶದ ದೊಡ್ಡ ಸರಳ ಮುಂದುವರೆಯಿತು ಹೇಳಿದರು: ಹಬ್ಬದ ಗುರಿಗಳ ಒಂದು ದೊಡ್ಡ ಆರ್ಥಿಕ ಮತ್ತು ಪ್ರವಾಸೋದ್ಯಮ ಸಾಮರ್ಥ್ಯವನ್ನು ಪರಿಚಯಿಸಿದ ಎರಡೂ ಆರ್ಥಿಕವಾಗಿ ಮತ್ತು ಪ್ರವಾಸೋದ್ಯಮ ಈ ಸುಂದರ ಮತ್ತು ಅಪರೂಪದ ಹುಲ್ಲುಗಾವಲು ಪರಿಗಣಿಸಲಾಗಿದೆ.

فرماندار داراب با اشاره به وجود دشت گل محمدی در منطقه کوهستان و حوزه جغرافیائی روستاهای نوایگان و لایزنگان، تصریح کرد: این روستاها جز روستاهای هدف گردشگری است که برای گردشگران جذابیت خاصی دارد.

فرماندار داراب با اشاره به برگزاری موفق جشنواره در سال گذشته اضافه کرد: باید از فرصت برگزاری جشنواره برای معرفی بیشتر این شهرستان و قابلیت‌های آن به‌ویژه در عرصه تولید گل محمدی استفاده و زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران در ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با گل محمدی فراهم کرد.

قاسمی، اسانس گل محمدی داراب را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: در حال حاضر گل تولیدی این شهرستان به استان‌های مختلف کشور و برخی کشورهای خارجی صادر می‌شود و ضرورت دارد در زمینه صنایع تبدیلی و فرآوری در سطح داراب تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با تشکر از اعضای ستاد برگزاری جشنواره گل و گلاب در داراب خاطرنشان کرد: برنامه امسال پنج‌شنبه نهم خرداد ماه برگزار می‌شود و صبح این روز در سالن آمفی‌تئاتر بخش تخصصی جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نمایندگان باغداران و صنایع و تشکل‌های مردمی بخش تولید گل و گلاب با ارائه مقالات و سخنرانی‌های علمی صورت می‌گیرد و عصر همان روز نیز جشنواره مردمی با برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستای لایزنگان اجرا خواهد شد و صبح جمعه گردشگران و گروه‌های کوهنوردی به سمت دشت گل محمدی حرکت می‌کنند.

قاسمی از عموم علاقمندان به طبیعت زیبای گل محمدی برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

2 ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆಗಳು

ಪ್ರತ್ಯುತ್ತರ ನೀಡಿ

ನಿಮ್ಮ ಈಮೇಲ್ ವಿಳಾಸ ರ ಆಗುವುದಿಲ್ಲ. ಅಗತ್ಯ ಕ್ಷೇತ್ರಗಳನ್ನು ಗುರುತಿಸಲಾಗಿದ್ದು *

fourteen + five =

ಈ ಸೈಟ್ ಸ್ಪ್ಯಾಮ್ ಕಡಿಮೆ Akismet ಬಳಸುವ. ನಿಮ್ಮ ಕಾಮೆಂಟ್ ಡೇಟಾ ಸಂಸ್ಕರಿಸಲಾಗುತ್ತದೆ ಹೇಗೆ ತಿಳಿಯಿರಿ.