Водици голема прослава Shaaban (Леј село Zangan)

Правото Milad-u-Махди е единствениот спасител на човештвото(Aj)Минатата ноќ, голема прослава се одржа во селото Леј Zangan.

cardpostal среќен-9


جشن بزرگ نیمه شعبان روستای لایزنگان یک جشن کاملا مردمی است و هرساله با همکاری اهالی و جوانان پر شور و نشاط روستا برگزار می گردد.

IMG_20160521_164208
Оваа година, љубителите на дванаесеттиот интернат и љубители на оваа прекрасна одмор од напорите на г-дин имамот (Aj)، بسیار زیباتر و با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار گردید و حضور پر شور و حداکثری اهالی روستا آن هم در این فصل از سال که فصل کار و فصل گل و گلچینی است نشان این بود که گویی مردم از روزها قبل منتظر برپایی این جشن و уживаат во ноќта на раѓањето на имамот Махди (Aj) بودند و این امر دلگرمی بیشتری به برگزار کنندگان داد تا روند برگزاری این جشن میلاد در سالهای آتی را بهبود بخشند و هر ساله بر شکوه آن بیفزایند. Се надеваме дека во срцето на човекот Имамот на времето(Aj) Ќе ни биде задоволство ……..

2 Comments

  1. با سلام و خداقوت
    در اینجا دوست دارم به عنوان یه عضو کوچک از صمیم قلب از زحمات همه دوستان تقدیر و تشکر کنم. و همچنین از دوست و برادر عزیزم آقای ساجدی، که زحمت بزرگی بر عهده دارند هرساله. تشکر ویژه داشته باشم.

    ممنونیم مهندس جان

Оставете Одговор

Вашата е-маил адреса нема да бидат објавени. Задолжителни полиња се означени *

2 × 2 =

Овој сајт користи Akismet да се намали спам. Научете како да се обработува вашиот коментар податоци.