بازدید مدیر سایت از باغ گل ها در دبی

Numele lui Almighty

Flori de grădină minunată Dubai

Cel mai mare grădină de flori în “Dubai Miracle Garden” Au fost deschise în Dubai. Zonă de grădină de 70 de mii de metri pătrați.
Există flori în grădina de peste 45 de milioane de specii diferite, iar multe dintre ele sunt primele care Golful Persic.

5

مسئولان باغ Dubai Miracle Garden نیز امیدوار هستند که این باغ بتواند به خاطر هرم گل ها با ارتفاع ۱۰ متر و دیوار گل ها در اطراف باغ شهرت جهانی پیدا کند. این باغ دارای یک سیستم آبیاری دوستدار محیط زیست است که در آن از موادی برای حفاظت و نگهداری آب استفاده شده است مانندزیر گلدانی های موئی و پلی مرهایی که رطوبت را به طور کاراتری پخش می کند. Pentru a crea aceasta gradina de aproximativ 5-6 hectare timp aproximativ 60 de zile și energie a fost folosit 400Nfr.

این پارک در حدود ۴ ماه از سال یعنی در گرمترین ماههای سال بسته است، این زمان به اداره کنندگان این باغ فرصت می دهد که باغ را برای فصل بعدی با گلها و اشکال جدید طراحی کنند به طوری که اگر در سال بعد از این باغ بازدید کنید شکل کاملا متفاوتی از این باغ را خواهید دید.

در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود

Cayenne, piata, iar aceasta este în spatele

اینک تصاویری از این باغ گل ها که توسط بنده گرفته شده است برای استفاده ی بینندگان و دوستان در قرار داده ام . Sper să vă bucurați

.1

123444

Un comentariu

lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

fourteen − 4 =

Acest site foloseste Akismet pentru a reduce spam-ul. Aflați cum este procesat un comentariu date.