Ležal Zangan kvety a ruže festival

Ležal Zangan kvety a ruže festival

Flower Festival a Rose Lay Zangan do 95 rokov sa konal, so všetkými jeho vzostupov a pádov.
جشنواره گل و گلاب امسال که نهمین دوره برگزاری آن بود بالاخره پس از یکی دو هفته تاخیر در تاریخ ۶ خرداد ماه در روستای هدف گردشگری لایزنگان برگزار شد و با استقبال باشکوه و بی نظیر دوست داران گل و گلاب از ۱۱ استان کشور روبرو شد.

2016-06-08-11-17-54
طبق آمار اعلام شده از سوی تیم کنترل ترافیک تعداد افراد حضور یافته در این مراسم بالغ بر ۶۰۰۰ نفر بوده اند، که این تعداد نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و نشان از روند رو به رشد برگزاری جشنواره و امر شناساندن گل و گلاب منحصر personalizácia región je iránsky ľud a dokonca aj ďalších krajín.

حضور و استقبال این تعداد گردشگر و دوستدار گل وگلاب از این جشنواره باعث ایجاد برخی مشکلات برای عوامل برگزار کننده که انتظار چنین جمعیتی را نداشتند شد، از جمله مشکل کمبود فضا در محل برگزاری جشنواره که گنجایش پذیرش چنین جمعیتی را نداشت، این مشکلی بسیار جدی a požaduje, aby úrady uvažujú o tom, čo je isté, že pripravuje vhodné miesto držať tento obrad.

با این حال از حق نگذریم وقت و هزینه و تلاش فراوانی جهت برگزاری این جشنواره صرف شده بود و انصافا جدای از مشکلاتی که بر اثر عدم کنترل جمعیت به وجود آمد، برنامه های درنظر گرفته شده برای جشنواره بسیار مفید و ارزشمند بود و همچنین اجرای برنامه živé a zábavné ako deviata festival kvetín a Rose Lay Zangan hostia na festivale v budúcom roku sa očakáva, že držať desatinu.

Všetci aktéri a zainteresované strany Festival *** Božia sila ***

fotografie

_DSC0637

_DSC0821

_DSC0750

جشنواره گل و گلاب لایزنگان که قرار است چند روز دیگر یعنی ۶ خرداد ماه در روستای لایزنگان برگزار گردد چندین سورپرایز ویژه برای میهمانان دارد که یکی از آنها حضور خانم نرگس محمدی در این مراسم است

_DSC0974

Jeden komentár

Zanechať Odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Povinné položky sú označené *

8 − five =

Táto stránka používa Akismet znížiť spam. Prečítajte si, ako sa váš komentár údaje spracovávané.