Položite Zangan cvetje in rose festival potekal

Položite Zangan cvetje in rose festival potekal

je potekal Festival cvet in Rose Lay Zangan v 95 letih, z vsemi vzponi in padci.
جشنواره گل و گلاب امسال که نهمین دوره برگزاری آن بود بالاخره پس از یکی دو هفته تاخیر در تاریخ ۶ خرداد ماه در روستای هدف گردشگری لایزنگان برگزار شد و با استقبال باشکوه و بی نظیر دوست داران گل و گلاب از ۱۱ استان کشور روبرو شد.

2016-06-08-11-17-54
طبق آمار اعلام شده از سوی تیم کنترل ترافیک تعداد افراد حضور یافته در این مراسم بالغ بر ۶۰۰۰ نفر بوده اند، که این تعداد نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و نشان از روند رو به رشد برگزاری جشنواره و امر شناساندن گل و گلاب منحصر prilagajanje regija je iranske ljudi in tudi drugih držav.

حضور و استقبال این تعداد گردشگر و دوستدار گل وگلاب از این جشنواره باعث ایجاد برخی مشکلات برای عوامل برگزار کننده که انتظار چنین جمعیتی را نداشتند شد، از جمله مشکل کمبود فضا در محل برگزاری جشنواره که گنجایش پذیرش چنین جمعیتی را نداشت، این مشکلی بسیار جدی in zahteva, da so organi preučujejo, kaj je prepričan, da se pripravi primerno mesto, da imajo te slovesnosti.

با این حال از حق نگذریم وقت و هزینه و تلاش فراوانی جهت برگزاری این جشنواره صرف شده بود و انصافا جدای از مشکلاتی که بر اثر عدم کنترل جمعیت به وجود آمد، برنامه های درنظر گرفته شده برای جشنواره بسیار مفید و ارزشمند بود و همچنین اجرای برنامه živahno in zabavno deveto cvet festival in Rose Lay Zangan gostje na festivalu prihodnje leto se pričakuje, da imajo desetino.

Vsi akterji in zainteresirane Festival *** Božja moč ***

slike

_DSC0637

_DSC0821

_DSC0750

Untitled

_DSC0974

En Komentar

Pustite Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. Obvezna polja so označena *

three × 5 =

Ta spletna stran uporablja Akismet za zmanjšanje neželene pošte. Preberite, kako se obdelujejo vaši podatki komentarjev.