Kuweka Zangan maua na kufufuka tamasha uliofanyika

Kuweka Zangan maua na kufufuka tamasha uliofanyika

Maua tamasha na Rose Lay Zangan katika miaka 95 ulifanyika, na ups yake yote heka.
جشنواره گل و گلاب امسال که نهمین دوره برگزاری آن بود بالاخره پس از یکی دو هفته تاخیر در تاریخ ۶ خرداد ماه در روستای هدف گردشگری لایزنگان برگزار شد و با استقبال باشکوه و بی نظیر دوست داران گل و گلاب از ۱۱ استان کشور روبرو شد.

2016-06-08-11-17-54
طبق آمار اعلام شده از سوی تیم کنترل ترافیک تعداد افراد حضور یافته در این مراسم بالغ بر ۶۰۰۰ نفر بوده اند، که این تعداد نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و نشان از روند رو به رشد برگزاری جشنواره و امر شناساندن گل و گلاب منحصر kubinafsisha mkoa ni watu wa Iran na hata nchi nyingine.

حضور و استقبال این تعداد گردشگر و دوستدار گل وگلاب از این جشنواره باعث ایجاد برخی مشکلات برای عوامل برگزار کننده که انتظار چنین جمعیتی را نداشتند شد، از جمله مشکل کمبود فضا در محل برگزاری جشنواره که گنجایش پذیرش چنین جمعیتی را نداشت، این مشکلی بسیار جدی na madai kwamba mamlaka walikuwa kuzingatia nini na uhakika wa kuwa maandalizi mahali pa kufaa kushikilia sherehe hii.

با این حال از حق نگذریم وقت و هزینه و تلاش فراوانی جهت برگزاری این جشنواره صرف شده بود و انصافا جدای از مشکلاتی که بر اثر عدم کنترل جمعیت به وجود آمد، برنامه های درنظر گرفته شده برای جشنواره بسیار مفید و ارزشمند بود و همچنین اجرای برنامه uhai na furaha alifanya maua tisa tamasha na Rose Lay Zangan wageni katika tamasha mwaka ujao wanatarajiwa kushikilia kumi.

All watendaji na wadau tamasha *** nguvu za Mungu ***

Picha

_DSC0637

_DSC0821

_DSC0750

جشنواره گل و گلاب لایزنگان که قرار است چند روز دیگر یعنی ۶ خرداد ماه در روستای لایزنگان برگزار گردد چندین سورپرایز ویژه برای میهمانان دارد که یکی از آنها حضور خانم نرگس محمدی در این مراسم است

_DSC0974

One Comment

kuondoka na Jibu

Anwani yako si kuchapishwa. Mashamba required ni alama *

1 × two =

Tovuti hii inatumia Akismet kupunguza spam. Kujifunza jinsi ya maoni data yako kushughulikiwa.