לייגן זאַנגאַן בלומען און רויז פֿעסטיוואַל געהאלטן

לייגן זאַנגאַן בלומען און רויז פֿעסטיוואַל געהאלטן

בלום פֿעסטיוואַל און רויז לייגן זאַנגאַן אין 95 יאָרן איז געווען געהאלטן, מיט אַלע זייַן אַפּס און דאַונז.
جشنواره گل و گلاب امسال که نهمین دوره برگزاری آن بود بالاخره پس از یکی دو هفته تاخیر در تاریخ ۶ خرداد ماه در روستای هدف گردشگری لایزنگان برگزار شد و با استقبال باشکوه و بی نظیر دوست داران گل و گلاب از ۱۱ استان کشور روبرو شد.

2016-06-08-11-17-54
طبق آمار اعلام شده از سوی تیم کنترل ترافیک تعداد افراد حضور یافته در این مراسم بالغ بر ۶۰۰۰ نفر بوده اند، که این تعداد نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و نشان از روند رو به رشد برگزاری جشنواره و امر شناساندن گل و گلاب منحصر פּערסאַנאַלייז די געגנט איז די יראַניאַן מענטשן און אַפֿילו אנדערע לענדער.

حضور و استقبال این تعداد گردشگر و دوستدار گل وگلاب از این جشنواره باعث ایجاد برخی مشکلات برای عوامل برگزار کننده که انتظار چنین جمعیتی را نداشتند شد، از جمله مشکل کمبود فضا در محل برگزاری جشنواره که گنجایش پذیرش چنین جمعیتی را نداشت، این مشکلی بسیار جدی און דעמאַנדס אַז די אויטאריטעטן זענען קאַנסידערינג וואָס ס זיכער צו זיין פּריפּערינג אַ פּאַסיק אָרט צו האַלטן דעם צערעמאָניע.

با این حال از حق نگذریم وقت و هزینه و تلاش فراوانی جهت برگزاری این جشنواره صرف شده بود و انصافا جدای از مشکلاتی که بر اثر عدم کنترل جمعیت به وجود آمد، برنامه های درنظر گرفته شده برای جشنواره بسیار مفید و ارزشمند بود و همچنین اجرای برنامه לעבעדיק און שפּאַס געמאכט די נייַנט בלום פֿעסטיוואַל און רויז לייגן זאַנגאַן געסט בייַ די יאָמטעוו ווייַטער יאָר זענען דערוואַרט צו האַלטן די צענט.

אַלע אַקטערז און סטייקכאָולדערז פֿעסטיוואַל *** גאָט 'ס שטאַרקייַט ***

שלי

_דסק0637

_דסק0821

_דסק0750

جشنواره گل و گلاب لایزنگان که قرار است چند روز دیگر یعنی ۶ خرداد ماه در روستای لایزنگان برگزار گردد چندین سورپرایز ویژه برای میهمانان دارد که یکی از آنها حضور خانم نرگس محمدی در این مراسم است

_דסק0974

איין באַמערקונג

לאָזן אַ ענטפֿערן

אייער בליצפּאָסט אַדרעס וועט ניט זיין ארויס. Required fields are marked *

2 × five =

דעם פּלאַץ ניצט אַקיסמעט צו רעדוצירן ספּאַם. לערן ווי דיין באַמערקונג דאַטן איז פּראַסעסט.