花节和玫瑰D. Layzngan

花节和玫瑰D. Layzngan

玫瑰水对健康的有益影响

鲜花D.州长和玫瑰节在六月第九年,我市公布.

总督的公共关系博士,在我市召开卡西米尊严协调委员会会议上说,玫瑰花卉节: DARAB,法尔斯农业是许多园艺作物的极点和耕作在这个省和国家各级出来,有一个特殊的地方. 他的平淡,Golmohammadi城市拥有超过500公顷,6000吨年产量在国内和所述唯一: DARAB城市上涨有机生产和质量优异.

草原玫瑰D.卡西米,指出国内最大的草原花继续: این دشت زیبا و کم‌نظیر هم از لحاظ اقتصادی و هم گردشگری مورد توجه بوده و یکی از اهداف برگزاری این جشنواره معرفی این ظرفیت عظیم اقتصادی و گردشگری است.

فرماندار داراب با اشاره به وجود دشت گل محمدی در منطقه کوهستان و حوزه جغرافیائی روستاهای نوایگان و لایزنگان، تصریح کرد: این روستاها جز روستاهای هدف گردشگری است که برای گردشگران جذابیت خاصی دارد.

فرماندار داراب با اشاره به برگزاری موفق جشنواره در سال گذشته اضافه کرد: باید از فرصت برگزاری جشنواره برای معرفی بیشتر این شهرستان و قابلیت‌های آن به‌ویژه در عرصه تولید گل محمدی استفاده و زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران در ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با گل محمدی فراهم کرد.

قاسمی، اسانس گل محمدی داراب را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: در حال حاضر گل تولیدی این شهرستان به استان‌های مختلف کشور و برخی کشورهای خارجی صادر می‌شود و ضرورت دارد در زمینه صنایع تبدیلی و فرآوری در سطح داراب تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با تشکر از اعضای ستاد برگزاری جشنواره گل و گلاب در داراب خاطرنشان کرد: برنامه امسال پنج‌شنبه نهم خرداد ماه برگزار می‌شود و صبح این روز در سالن آمفی‌تئاتر بخش تخصصی جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نمایندگان باغداران و صنایع و تشکل‌های مردمی بخش تولید گل و گلاب با ارائه مقالات و سخنرانی‌های علمی صورت می‌گیرد و عصر همان روز نیز جشنواره مردمی با برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستای لایزنگان اجرا خواهد شد و صبح جمعه گردشگران و گروه‌های کوهنوردی به سمت دشت گل محمدی حرکت می‌کنند.

قاسمی از عموم علاقمندان به طبیعت زیبای گل محمدی برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

2 注释

  1. چرا اینقدر ناشناخته است حتی گلاب میمند هم شناخته نیست همش گلاب قمصر تولید قمصر هم فکر کنم کمتر باشه ولی خیلی شناخته تر هست

发表评论

电子邮件地址不会被公开。 必填项已用*标注

19 − 1 =

此站点使用Akismet来减少垃圾评论。了解我们如何处理您的评论数据