Martire Sardar Mohammad Eslami Nasab

Martire Sardar Mohammad Eslami Nasab

Srdarshhyd Mohammad Eslami ascendenza

nome :Mohamed

cognome :Asalamynsp

secondo nome:salvataggio

compleanno :28/11/1333

H.h :2490

Mahlsdorshenasnamh :lay Zangan

responsabilità: 19 Divisione comandante di battaglione Imam Reza Festival

Data di morte :04/10/65

Luogo di morte : Axis Shalamcheh

operazioni: کربلای 4 چهار

discarica: Martiri di Shiraz

 

biografia:

Rapporto Martire Mohammad Eslami alla fine dell'inverno 1333, nel villaggio di Darab funzioni della città Lazngan essere nato in una famiglia religiosa, e in 3 anni sarà privato delle benedizioni del padre. Nei primi anni del martire rivoluzione islamica era presente alla protesta il giorno di arrivo al Imam Khomeini a Teheran con alcuni giovani Hezbollah e non è riuscito a soddisfare l'Imam.

آن عزیز در زمان جنگ افروزی ضد انقلاب در کردستان به اتفاق هشتاد نفر از سبز پوشان دلیر سپاه در تاریخ ۴/۱۱/۵۸ در حالی که هنوز یک سال از پیروزی انقلاب نگذشته است ، برای مقابله با گروهکهای منافق و معا ند راهی کردستان می شود ma lui e il suo stabilimento e di soggiorno in Mahabad non durerà perché il personale del governo provvisorio ( uomo d'affari ) Secondo la riconciliazione con i gruppi di opposizione, ha dichiarato un cessate il fuoco . Dopo il ritorno dal Kurdistan, mentre il grande martire del servizio, l'ayatollah Dastgheib per mantenere questo dialogo un prezioso tesori della rivoluzione islamica . Dopo una rivoluzione Corte pochi Sbahyy islamica servita la responsabilità di proteggere le informazioni . Con l'inizio della guerra in modo frontale . در سال ۶۴از ناحیه چشم مصدوم شود ودر عملیات والفجر۸ در حالی که فرماندهی گردان امام رضا را بر عهده داشت شدیدا دچار مصدومیت شمیایی شد این شهید بز رگوار علاقه فراوانی به ائمه اطهار (P) Soprattutto Hazrat Zahra(Q) È stato finalmente in Operazione Karbala-4 con una password o Fa TMH Zahra è stato ucciso e il suo corpo è stato trasferito Mthrsh dopo 20 giorni di testimonianza Shiraz martiri furono sepolti Vdrglzar

SSIA ÍÞæÞ CIA CEN ãÊÚáÞ o Stefansson Coaci CISC NCA ?? AI ?? eCoins sempre più senza AEAA ?? ss ?? a ?? ENIC ÈÏæä Cico Noain ?? a ?? ni ÞÇäæäí ÏÇÑÏ. 88304239-021 88308348-021 www.isaar.ir

Wills

In nome di Dio misericordioso

Il senso di colpa e la vergogna vergogna del tutto disprezzabile, debole servitore Mohammad Eslami Nasab testimonianza dell'unicità di Dio, la tua volontà iniziare. Dopo la confessione dell'unicità e la testimonianza della missione del Profeta Muhammad(P.) E la guida di imam e testimoniare la verità dell'Islam e del Corano e la Resurrezione e conti giudizio e, nel giro di alcuni suggerimenti per la famiglia e gli amici e la nazione iraniana musulmana e trasmettere eroe. In primo luogo, come credenti in Dio, mi vergogno che io mi imbarazzo da scrivere testamenti e nome. ولى از آنجایى که در زندگى خودم نتوانستم خدمتى به اسلام و مسلمین نمایم، گفتم شاید با نوشتن چند کلمه‌اى بتوانم پیامى را به برادران و خواهران مسلمان خود داده تا شاید تکلیفى که بر گردنم هست مقدار کمى از آن انجام دهم. Ora che sto scrivendo queste poche parole che sto per allineare. گرچه چند روزى نیست که از خط برگشته‌ام و چند روز دیگر براى رفتن به خط وقت دارم ولى چون دلم هواى بچه‌ها کرده و عده‌اى از بچه‌ها در خط هستند لذا باز تصمیم گرفتم به خط برگردم. La scelta è offerto di andare o non andare, ma qui sono io, ma qui la scelta è offerto di soggiornare e rilassarsi per qualche giorno o mi basta andare al fronte. Ho consultato un riassunto del Corano che questo verso, il versetto 194 della sura Al-Omari, una sintesi della sua traduzione in questo lavoro ti sto scrivendo: از کلمه اول فاستجاب لهم، پس خداوند دعاهایشان را اجابت کرد که البته پروردگار عمل هیچ کس را بدون مزد نمى‌گذارد، بعضى مردم بر بعضى برترى ندارند مگر در طاعت، پس آنانکه از وطن خود هجرت کردند، در راه خدا رنج کشیدند و جهاد کردند و کشته شدند، همانا در پرده لطف خود بپوشانم بدى و زشتیهاى آنان تا آخر… Quando ho visto questo versetto con un cuore pieno di speranza e la promessa dell'Onnipotente sono molto felice e fiducioso e sono pronto a muoversi in prima linea. i guerrieri

بودن در میان آنها براى انسان حال و هواى ارمغانى دیگر به وجود مى‌آورد. بد نیست مقدارى از چگونگى حالات ظاهرى رزمندگان براى کسانى که هنوز گوششان با صداى آهنگ دلرباى سنگرنشینان آشنا نشده در این کاغذپاره‌هاى ناقابل با دستى لرزان از گناه و دلى پر از امید به رحمت خداى مهربان بنویسم تا بدانند در جبهه‌ها چه مى‌گذرد و در آنجا سراسر عشق به الله است. علاقه‌مند به محبوب و در جستجوى لقاى اویند. از جبهه‌هایى سخن به میان آمده که رزمندگان آن از مرحله شعار به مرحله شعور و به مرحله عمل پاى گذاشته و خود را در انتخابى بزرگ و در کوره‌اى از کوره‌هاى آزمایش الهى

قرار داده‌اند. جایى که انسانها چون آهن گداخته آبدیده مى‌شوند و ناخالص‌ها از آن جدا مى‌گردد و هرچه هست طلاى ناب و یکدست است و محک آن آتشهاى سنگین دشمن و سختیهاى جنگ است. جایى که فرق مرد از نامرد، شجاع از ترسو، مدعى بى‌عمل از عمل‌کننده، راست‌گو از دروغگو مشخص مى‌شود. جایى که سواد و علم تنها ملاک نبوده و بسا یک بسیجى که از تمامى امکانات و مدرسه محروم مانده در جبهه چنان استعداد و دلاورى از خود نشان میدهد که گویى سالیان دراز در حوزه درس خوانده و طریقه کمال و صراط مستقیم را پیموده است. و آنچنان به توپها و تانکها و سلاحهاى دشمن لبخند تمسخر مى‌زند که پندارى این گلوله‌ها نقل و نبات و یا گلهاى معطرى است که او را گلباران مینمایند.

او در وسط این گلوله‌بارانها آنچنان با قامیت استوار قدم مى‌زند که گویى لحظه به لحظه آن آیه اطمینان قلب و سکینه براى او ناز مى‌شود. او در مقابل شلیک گلوله‌هاى دشمن آنقدر صبور و شکیباست که دشمن از صبر و تفکر او ناامید و مایوس مى‌شود. او مسئله شهادت برایش چنان حل گشته که با چشم بهشت الهى را مشاهده کرده و نظاره‌گر نعمتهاى الهى در آنجاست که خداوند به اولیاء و شهداء ارزانى داشته است. Quello che posso dire questa mobilitazione dei giovani, l'esercito, l'esercito e jihadisti, e la jihad è abbandonato da sposa Fysbylallh l'amore preferito e scelto. راهى که براى رسیدن به وصال معشوق خون جگرها و سختیها و زحمتها در بر خواهد داشت. البته این خون جگرها در گرفتن از کام از یار به شیرین‌تر از عسل مبدل خواهد گشت و کام یار هر مرده‌اى را زنده‌تر از گلهاى بهارى خواهد کرد. حلوات و شیرینى عشق‌بازى با یار آنچنان به انسان صفایى مى‌بخشد که انسان از خود بى‌خود شده و همه چیز را فراموش مى‌کند. براى عاشقان شهادت، شهادت آنچنان شیرین و لذت‌بخش است که با هیچکدام از وعده‌هاى دنیوى او را مقیاسى نیست. در اینجا مناسب است مقدارى از شهادت صحبت شود. شهادتى که خداوند فقط به اولیاء و عشاق و بندگان خالص خود ارزانى داشته، شهادتى که دشمن با هیچ سلاحى برعلیه او نمى‌تواند به مبارزه آید و همه تیغهاى دشمن در مقابلش کند و بى‌اثر است. شهادتى که در آخرین فشارهاى دشمن کارساز است و همین بس که هرکس مسئله شهادت برایش حل شده باشد تا پایان کار مى‌جنگد. البته منظور این نیست که همه کشته و شهید شوند، بلکه علاقه به شهادت انسان را تا آخرین لحظه مقاوم مى‌نماید و براى فرد شهادت‌طلب فرق نمى‌کند که دشمن با چه سلاحى حمله کرده و قدرت دشمن کم یا زیاد است. فرد شهادت طلب مثلش مثل آن است که مى‌گوید آب که از سرگذشت، چه یک کله چه صد کله. مثلا یا شب که شد از سیاهى آن مهراس. ولى کسى که شهادت‌طلب نباشد ممکن است کشته هم بشود ولى قبل از کشته شدن یک لحظه دلواپس شود و این یک لحظه هم از نظر نظامى و هم از نظر عقیدتى و ایدئولوژى کار را خراب خواهد کرد، چراکه همین اشکال در لشکر کفر وجود دارد. لشکریان صدام هم از نظر نظامى آمادگى دارند و هم از نظر امکانات و مهمات تجهیزات، ولى اشکال اصلى آنان که تاکنون این همه شکست خورده‌اند همین یک کلام است که آنها وقتى مسئله کشته شدن به میان آمده و براى آنها مرگ صددرصد مى‌شود جنگیدنشان به پایان مى‌رسد و یاراى ایستادن و استقامت و جنگیدن ندارند و همین مى‌شود شکست. ولى در مقابل آن رزمندگان را نگاه کنید، یک شب در کنار خورعبدالله توى سنگر با رزمنده‌اى نگهبانى مى‌دادم که از طرف دشمن حدودا هر دقیقه‌اى ۱۰ الى ۲۰ گلوله خمپاره و کاتیوشا شلیک مى‌شود، برادر رزمنده با کمال خونسردى خوابیده و سنگر ما همان گودهایى بود که گلوله کاتیوشا آن را گود کرده بود.

او در سنگر کمین در نوبت خود با کمال اطمینان خوابیده بود. وقتى نوبت نگهبانى او شد آتش سنگین‌تر شد و در فاصله ۵ الى ۸مترى ما گلوله مى‌خورد و به علت باتلاقى بودن زمین، خاکها با باتلاقهاى آن روى سر ما مى‌ریخت و ترکش آن بالا نمى‌آمد. او مى‌گفت اگر توى گودال باید ما مى‌رویم پهلوى امام حسین(P) و با لبخندى ملیح مى‌گفت: بخواب. حتى یک روز صبح عراق پاتک کرد و کاتیوشا بصورت ۴۰ گلوله، ۴۰ گلوله روى سر ما مى‌ریخت ولى برادران برایشان فرق نمى‌کرد و با کمال اطمینان و قوت قلب ایستادند.

البته از اینگونه موارد در جبهه‌ها بسیار بوده و هست و بعضى موارد آن قابل وصف نیست و باید از نزدیک مشاهده آن نمود. راستى که قلم و کاغذها جز از وصف شیرمردانى است که به مرگ لبخند استقبال زده و با این کار خود کمر دشمن را شکسته و خواب را از کلیه سردمداران خوش‌گذران و نوکران آنها ربوده‌اند. کیست که بتواند چهره سراسر حماسه‌آفرین تک‌سواران بسیجى و ارتشى و جهادى و پاسداران که دشمن درون و برون را با نماز شبهایشان به خاک مذلت کشانده و رضاى محبوب خود را بر رضاى تمامى افراد و خواسته‌هاى دنیوى ترجیح داده و به آنها پشت‌پا زده‌اند در این کاغذها پاره‌ها ترسیم نماید.

شگفتا که ابهت و عظمت رزمندگان و شهدا همه قلم‌فرسایان و هنرمندان را عاجز از ترسیم چهره خود در اوراقها کرده و به لب همگى آنها مهر سکوت زده و کمتر کسى است که بتواند دست به قلم برده و اوصاف دلاوران اعم از شهدا، اسرا و رزمندگان در fronte ha scritto. Capacità non sarà possibile perché il mare con pazienza, per non parlare di tutto ciò che possiamo con la penna e le mani tremanti e in questi casi sfidano la nostra classe. Si viene quindi immerso labbra e si parte. و اما مطلب بعد اینکه انسان تا وقتى در معرض امتحان و سختى قرار نگیرد نمیتواند ادعاى دوستى با اهل‌بیت(P) را بنماید.

قبل از امتحان تنها شعار است، و عمل است که محک و معیار خالص بودن انسان را تعیین و مشخص مى‌نماید. لذا چه زیباست براى آنهایى که مدتها در مسجدها ادعاى دوستى با اسلام و اهل‌بیت(P) مى‌نمایند. در این مرحله و مقطع از زمان خود را در جنگ و جهاد فى‌سبیل‌الله شرکت دهند و صداقت خود را به اثبات رسانند و جاى تعجب است که عده‌اى که خود را وارثین اسلام مى‌دانند تا کنون پاى به جبهه نگذاشته و هنوز با سختیهاى جنگ هیچگونه انسى نگرفته‌اند و جاى سئوال است که روز قیامت آنها از جواب در مقابل شهدا چه خواهند گفت. آنها مسلما در پیشگاه حضرت احدیت و اولیاء خدا و ملت شهیدپرور شرمنده خواهند گشت. خلاصه مطالب اینکه باید تا وقت در دست و اجل فرصت را از ما

نربوده به فکر چاره افتاد و در این مورد اقدام نماییم. حتى آنهایى که شعار میهن‌پرستى را مى‌دهند، اگر صادقند باید به جبهه رفته و از خاک و ناموس خود دفاع کنند. به خدا قسم بیچاره‌ترین کسانى هستند که دشمن خاک و همه‌چیز آنها را به تصرف درآورده و به خاطر ترس از مرگ به خود هیچ حرکتى نمى‌دهند و در سر میز مذاکره سند بندگى خود را و ملت خود را امضاء میکنند، ننگ و نفرین بر کشورهاى عربى و به اصطلاح اسلامى و دولتهاى آنان که خود را نوکر و سرسپرده آمریکا کرده و ناموس خود را در اختیار آنها قرار داده‌اند.

در پایان مجددا همه برادران را به جهاد فى‌سبیل‌الله سفارش مى‌کنم. چون جهاد براى مسلمانان عزت و افتخار است و مردن در رختخواب در حالى که دشمن اسلام براى محو اسلام قد علم کرده بجز خوارى و ذلت چیز دیگرى نخواهد بود. و بدانید که ما به جبهه احتیاج داریم و باید برویم تا ساخته و آبدیده شویم و براى تمام مبارزین و جنگجویان حقیقى که مى‌خواهند از کشور و ناموس خود دفاع کنند و از زیر بار جنایتکاران دنیا بیرون بیایند آشنایى با شیوه جنگهاى اسلام و رزمندگان اسلام را لازم مى‌دانم. به آزادیخواهان جهان بگویید علاج بیرون کردن دشمن از خانه فقط اسلحه گرم و خون سرخ است، نه بر سر میز مذاکره نشستن و خود را براى ابد فروختن به دشمنان اسلام و به دشمنان انسلانیت. والله بزرگترین آزاده‌مرد عالم خمینى است و هرکس به او اقتدا کند فلاح و رستگار است. به خدا قسم دیگر براى احدى مخصوصا مردم ایران مسئله پوشیده نیست که خمینى دشمن آمریکا، اسرائیل و شوروى و دشمن همه

ستمکاران و جنایتکاران عالم است و اوست طلب‌کننده حق محرومین و پابرهنه‌ها. مرگ بر سرمایه‌دارانى که امام و ؟؟؟؟/را براى رسیدن به اسلام و حکومت اسلام و گرفتن حق محرومین یارى نکرده، بلکه بر علیه این امام بزرگوار و ؟؟؟؟؟؟ و دولت مورد تأیید امام کارشکنى کرده و چنان فشارى را بر گرده دولت وارد کرده‌اند که گویى آنها نوکران آمریکا و صدامند. بخدا بدانند غیر از منافقین و دیگر دشمنان عده‌اى نیز هستند که خواسته یا ناخواسته به خاطر رفاه‌طلبى و زندگى حیوانى با امام مخالفت کرده و به عنوان مخالفت با آیت‌الله منتظرى شعارهاى خود و حرفهاى خود را به شکلهاى مختلف در جامعه مطرح مى‌کنند که آنها اکثرا در جنگ پیدا نمى‌شوند، در جنگ کمتر حضور دارند، اگرچه خود را با بهترین لباس و بهترین شکل مذهبى آراسته باشند. جدا آنها از مردم شهیدپرور ایران جدا هستند و هیچگونه کمکى هم به جبهه‌ها نمى‌کنند که خداوند دست همه آنها را به زودى رو خواهد کرد. خداوند به همه مسلمین مخصوصا مردم قهرمان ایران استقامت و به امام، آیت‌الله منتظرى و یاران امام طول عمر عنایت فرماید. در اینجا لازم است از خانواده محترم مخصوصا از مادرم تشکر و حلال‌بودى نمایم و خوب است بدانند اگر خداوند به حقیر توفیق شهادت عنایت فرمود خدا را شکر کنند و لازم نیست از ارگانى چیزى درخواست نمایند و حتى در بنیادشهید بروند. آنها وظیفه خود را مى‌دانند. ما براى خدا به جبهه رفتیم و براى خدا جنگیدیم و براى خدا کشته مى‌شویم و براى خدا جنگ مى‌کنیم و ما از هیچکس و هیچ ارگانى هیچ توقعى نخواهیم داشت. Non hanno nemmeno bisogno di dire alla gente che il mio bambino o la famiglia è un martire. Sii gentile e la mia buona madre creditore e dire loro di non farlo, Dio non voglia, il mio bambino è diventato un martire. Non abbiamo fatto nulla per l'Islam. Sono soddisfatto se non lo faccio il mio nome. Chiedi un amico per me solventi. Khdaynakrdh non la mia famiglia, non gli altri creditori e la morte della mia cara famiglia per disegnare un altro luogo. Giuro che non sono una persona in questo rapporto in difficoltà accade. از کلیه دوستان و برادران که مدتها در جمع آنها بوده و براى آنها ایجاد مزاحمت نموده‌ام حلال‌بودى مى‌طلبم و از آنها درخواست طلب استغفار و مغفرت از درگاه خداوند بزرگ دارم. درضمن مرا در شیراز به خاک بسپارید. در اینجا چند نکته لازم است به برادران همرزم، به برادران جبهه به عنوان وصیت عرض کنم: همانطور که خود اطلاع دارید، آموزش یکى از پایه‌هاى کار جنگ مى‌باشد که باید در آن دقت بیشتر شده و به او بهاى بیشترى داده شود. همیشه تعداد افراد، زیاد کارنکرده و بلکه کاربرد با افرادى بوده است که آبدیده و با کیفیتى خوب با دشمن روبرو شده انشاءالله برادران عزیز نیروها را خوب آبدیده نموده و آنها را آزمایش کرده و نیروهاى آبدیده و آزمایش‌کار داده را به قلب دشمن زده که این دشمن زبون و خوار یاراى مقاومت در مقابل نیروهاى جان‌برکف اسلام را نخواهد داشت. شبهاى عملیات نیروها را داوطلب انتخاب کنید که نیروهاى داوطلب همیشه در جریان عملیات پیش‌قدم بوده و نیروهاى داوطلب همیشه خط مقدم دشمن را در هم مى‌شکنند. از اینکه خداوند مدتى توفیق شرکت در جمع شما به من حقیر عنایت فرمود از او شکر مى‌کنم و از شما برادران عزیز که ممکن است به دلایل مختلف از دست این حقیر سراپا تقصیر ناراحت شده باشید عذر مى‌خواهم. امید است خداوند هرچه سریعتر رزمندگان اسلام را با پیروزى تمام به

خانواده‌هاى خود برگرداند. در پایان لازم است با خداوند بزرگ مقدارى راز و نیاز کرده گرچه زبان الکن از شکر او و نام اوست ولى از آنجایى که خود توفیق تکلم را به ما داده است، از او که عادتش به احسان و لطف است شکر کنم. خداوند از اینکه به بنده ضعیف و گناهکار رحمت واسعه کرامت فرمودى با زبان الکنم ترا سپاس مى‌گویم. خداوندا از اینکه حقیر بى‌لیاق و ناچیز را در جمع رزمندگان خود قرار دادى و بر این بنده خوار و ذلیلت منت گذاشتى از تو ممنونم و این منت را با دل و جان و بلکه با گوشت و

پوست و خون و تمامى سلولهاى بدنم خریدارم. خداوندا این نعمت انقلاب، این نعمت رهبرى که به ما عنایت فرمودى و نتوانستیم شکرگزار آن باشیم از مقام باعظمت تو عذرخواهى مى‌کنم. محبوب من اى قدرتمندى که با جهاد و آشنایى آن به بندگانت قدرت قدرتمندان را به شکست مبدل کردى، اى ولى نعمت و اى مولاى ما که جهاد فى‌سبیل‌الله را به دستور نماینده امام زمان(Aj) به ما ارزانى دادى تا بتوانیم از اسلام و قرآن و نوامیس مسلمین دفا ع کنیم، ترا شکر مى‌کنم. ترا حمد و سپاس مى‌گویم و به خاطر بزرگى و عظمت تو سر خضوع و خشوع فرو مى‌آوریم. خداوندا خودت خوب مى‌دانى که کشته شدن در راهت را چون شیرینى گوارا مى‌دانم و از تو که صاحب و مالکم هستى تقاضاى استقامت دارم.

استقامت در آن لحظه‌هایى که پاى انسان مى‌لغزد. فقط تو مى‌توانى او را نجات دهى. در گرماگرم

Lascia un Commento

L'indirizzo email non verrà pubblicato. i campi richiesti sono contrassegnati *

eight + 8 =

Questo sito utilizza Akismet per ridurre lo spam. Scopri come il tuo commento dati vengono elaborati.