این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد

این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد

Festum scriptor operti caerimonia ministrabant Secretarius generalis de Iran in a libro, et Bibliophile scriptor ruris bibliothecis publicis (Member iudices) Et Director de publicis bibliothecis Fars in provincia in Tehran est ut castellum, villam Zangan Vahdat Hall laicorum dignitatem et perfectionem Sciras post Darab Nishapur et tertia Bushehr.

به گزارش داراب آنلاین،در این جشنواره که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکترعلی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمدعلی افشانی استاندار فارس، دکتر سعیده ابراهیمی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، دکتر بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران شناخته شد و بوشهر و شیراز دوم و سوم شدند.

همچنین ۱۰ روستا بدون اولویت به عنوان برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته شدند که نام لایزنگان فارس با طرحی از دکتر روح الله منوچهری مسئول کتابخانه عمومی رئیسی شیراز نیز در میان عناوین برتر به چشم می خورد.

همچنین ۱۰ روستا بدون اولویت به عنوان برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته شدند که نام لایزنگان فارس با طرحی از دکتر روح الله منوچهری مسئول کتابخانه عمومی رئیسی شیراز نیز در میان عناوین برتر به چشم می خورد: همچنین ۱۰ روستا بدون اولویت به عنوان برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته شدند که نام لایزنگان فارس با طرحی از دکتر روح الله منوچهری مسئول کتابخانه عمومی رئیسی شیراز نیز در میان عناوین برتر به چشم می خورد. Librorum lectio non solum quaestio culturae, oeconomica et politica non minus imperfectus liber.

Praesens tempus est tempus vitae nostrae aetatis ferat Africa et dixit: Sed non opus est Lorem progressionem librum sed productionem et mutationem fit publici libri. Necesse est nec fieri potest, nec expedit Books.

permansit Jahangiri: کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد. کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد.

کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد: Deminutio quantitatem et qualitatem et Publishing book de foro oeconomia et dimiserunt in societate culturae lectio, causando damnum signanter, quod contra nos editae industria,. Charhandyshy pro nobis, et filius datus est operam sinamur.

ille: اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها و کارهای دیگری که در این راستا انجام می‌گیرد به این معناست که اهتمامی جدی دارد که با کمک دولت و جامعه مسائل را حل کند و این جشنواره‌ها شاهدان خوبی هستند که نشان می‌دهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی conclusus culturales magni momenti quaestiones solvi non possunt nisi et participationem omnium participatione rusticos urbanis.

Jahangiri participationem omnium gravius ​​in omnibus cogitationibus vestris, ait.: نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است. نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است.

نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است: نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است. Speramus hanc conspirationem in re publica atque in aliis regionibus elit, prosperitatem et progressionem oeconomicam et socialem in campo vidimus figura.

Minister de Cultura et ductu, quod in Islamic University Library of notitia sources et in urbana et rustica quae inferiores intellectus, et ait:: Library of Iran, et copia rei, et non in luxuria semper est scientem in libro, et magna Libraries.

دکتر علی جنتی با تاکید بر اینکه با این وجود همچنان نیازمند خیز فرهنگی در روستاها هستیم و که با همت روستاییان در حوزه کتاب آغاز شده است گفت: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

ille: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد. این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

Comments

Tua inscriptio electronica non editis. Velit sunt insignis *

15 + 4 Please enter responsum numeri

Et hoc site utitur ad redigendum Akismet spam. Disce quomodo data est processionaliter vestri comment.