این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد

این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد

Festivalens avslutningsseremonien deltok ved generalsekretær i Irans hovedstad bibliophile bok og landlige folkebibliotekene (Medlem av juryen) Og direktør for folkebibliotekene i Fars-provinsen ble holdt i Teheran Vahdat Hall Lay Zangan landsby som landsbyen oppnå overlegenhet og Shiraz Darab etter Nishapur og tredje Bushehr.

به گزارش داراب آنلاین،در این جشنواره که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکترعلی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمدعلی افشانی استاندار فارس، دکتر سعیده ابراهیمی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، دکتر بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران شناخته شد و بوشهر و شیراز دوم و سوم شدند.

همچنین ۱۰ روستا بدون اولویت به عنوان برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته شدند که نام لایزنگان فارس با طرحی از دکتر روح الله منوچهری مسئول کتابخانه عمومی رئیسی شیراز نیز در میان عناوین برتر به چشم می خورد.

همچنین ۱۰ روستا بدون اولویت به عنوان برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته شدند که نام لایزنگان فارس با طرحی از دکتر روح الله منوچهری مسئول کتابخانه عمومی رئیسی شیراز نیز در میان عناوین برتر به چشم می خورد: همچنین ۱۰ روستا بدون اولویت به عنوان برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته شدند که نام لایزنگان فارس با طرحی از دکتر روح الله منوچهری مسئول کتابخانه عمومی رئیسی شیراز نیز در میان عناوین برتر به چشم می خورد. Bøker og lesing er ikke bare et spørsmål om kultur, økonomi og politikk er ufullstendige minus bok.

Om at den nåværende epoken er den tiden av moderne teknologi og informasjonsteknologi, sa: Vi bør ikke tro at utviklingen innen teknologi er det ikke nødvendig å bestille, men noen endring i produksjon og publisering av boken får vi. Unødvendig å bøker er verken mulig eller ønskelig.

Jahangiri fort: کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد. کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد.

کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد: Senking av kvantitet og kvalitet av boken og publisering markedsøkonomi og senking av lesekultur i samfunnet, forårsaker betydelig skade på at vi står overfor forlagsbransjen. Charhandyshy vi har for dem og det statlige bidraget til dette arbeidet er et følsomt tema.

han la til: اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها و کارهای دیگری که در این راستا انجام می‌گیرد به این معناست که اهتمامی جدی دارد که با کمک دولت و جامعه مسائل را حل کند و این جشنواره‌ها شاهدان خوبی هستند که نشان می‌دهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی , konkluderte med at kulturelle spørsmål er viktige, men deltakelse av alle menn, og kan ikke løses med deltakelse av rurale og urbane.

Jahangiri deltakelse av alle mennesker til en alvorlig sak for alle enheter, sier han.: Utgangspunktet mot å løse problemer på alle områder, "samarbeid" og "konkurranse" i samfunnet og disse to spørsmålene i avsnitt motstand som den viktigste gjenstand for den økonomiske politikken har vært. Hvis kulturelle spørsmål, må vi løse alvorlig politisk og økonomisk deltakelse fra alle nasjoner, og vi skape konkurranse.

Vice-President fort: Den iranske nasjon med betydelig deltakelse i valget og hadde bred nok en gang skapt en unik mulighet for samfunnet administrasjon. Vi håper at dette samarbeidet og konkurransen i andre områder av politisk, økonomisk og sosial velstand og utvikling i området vi så ta form.

Kulturminister og islamsk veiledning sa at biblioteket både i urbane og rurale kilder til kunnskap og innsikt strømme den: Bibliotek importert fenomen og ikke en luksus og iranere har alltid vært kjent med boka og har store biblioteker.

Doctor Ali Jannati understreket at selv om de rike kulturelle behov er i distriktene og at innsatsen til landsbyboerne har blitt sagt i boken: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

han la til: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد. این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

Legg igjen et svar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket *

five × Det er synd for embetsmennene i Darab å ikke skamme seg over Gud og folket, selvfølgelig, hvis de forsvinner.

Denne siden bruker Akismet å redusere spam. Lær hvordan din kommentar data behandles.