این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد

این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد

พิธีปิดเทศกาลเข้าร่วมโดยเลขาธิการของหนังสือรักหนังสือเมืองหลวงของอิหร่านและห้องสมุดประชาชนในชนบท (สมาชิกของคณะลูกขุน) และผู้อำนวยการห้องสมุดประชาชนในจังหวัดฟาร์สถูกจัดขึ้นในหมู่บ้าน Vahdat ฮอลล์เลย์ Zangan เตหะรานเป็นหมู่บ้านประสบความสำเร็จที่เหนือกว่าและ Shiraz Darab หลังจาก Nishapur และสาม Bushehr.

สถาบันการศึกษาออนไลน์เทศกาลได้เข้าร่วมโดยรองประธานแพทย์อิสฮัก Jahangiri รัฐมนตรีว่าการกระทรวงวัฒนธรรมและอิสล​​ามแนะแนวอาลี Jannati, เลขาธิการ Alireza Mokhtarpour ห้องสมุดประชาชน, MA ผสมเกสรผู้ว่าราชการจังหวัดฟาร์สแพทย์ Saida Ibrahimi, ผู้อำนวยการทั่วไปของห้องสมุดประชาชนในจังหวัดฟาร์ส บีศิษย์ผู้อำนวยการของวัฒนธรรมและการแนะแนวอิสลามแพทย์เปอร์เซียถือ Nishapur กลายเป็นที่รู้จักในฐานะเมืองหลวงของอิหร่าน Bushehr, Shiraz หนังสือที่สองและสามเป็น.

ไม่มีความสำคัญสูงสุดเช่นเดียวกับ 10 หมู่บ้านในชนบทเป็นที่รู้จักกันคนรักหนังสือที่วางแผนเลย์อ่าว Zangan ของแพทย์ Ruhollah manouchehri ประธานในความดูแลของห้องสมุดประชาชนในชียังเป็นชื่อที่จะปรากฏด้านบน.

อิสฮัก Jahangiri รองประธานในเหตุการณ์กล่าวว่าในการพูด: ในพิธีกรรมที่เป็นสิ่งมหัศจรรย์หนังสือที่และยาวนานหนังสือวัฒนธรรมก็จะเบ่งบานในเวลาและสถานที่ใดต้องการที่จะหาข้ออ้างในการแก้ไขปัญหาของหนังสือและการอ่าน. หนังสือและการอ่านไม่ได้เป็นเพียงคำถามของวัฒนธรรมเศรษฐกิจและการเมืองเป็นหนังสือที่ลบไม่สมบูรณ์.

ระบุว่าในยุคปัจจุบันเป็นยุคของเทคโนโลยีที่ทันสมัย​​และเทคโนโลยีสารสนเทศกล่าวว่า: เราไม่ควรคิดว่าการพัฒนาเทคโนโลยีไม่มีความจำเป็นที่จะจอง แต่การเปลี่ยนแปลงใด ๆ ในการผลิตและการเผยแพร่ของหนังสือที่เราได้รับ. จำเป็นที่จะไม่เป็นหนังสือที่เป็นไปได้หรือที่พึงประสงค์.

Jahangiri อย่างต่อเนื่อง: کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد. کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد.

کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد: การลดปริมาณและคุณภาพของหนังสือและสิ่งพิมพ์เศรษฐกิจการตลาดและการลดของวัฒนธรรมการอ่านในสังคมทำให้เกิดความเสียหายอย่างมีนัยสำคัญที่เราจะหันหน้าไปทางอุตสาหกรรมการพิมพ์. เรามี Charhandyshy สำหรับพวกเขาและผลงานของรัฐบาลในการพยายามนี้เป็นประเด็นที่ละเอียดอ่อน.

เขากล่าวเสริม: اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها و کارهای دیگری که در این راستا انجام می‌گیرد به این معناست که اهتمامی جدی دارد که با کمک دولت و جامعه مسائل را حل کند و این جشنواره‌ها شاهدان خوبی هستند که نشان می‌دهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی สรุปว่าปัญหาทางวัฒนธรรมที่มีความสำคัญ แต่การมีส่วนร่วมของทุกคนและไม่สามารถแก้ไขได้ด้วยการมีส่วนร่วมของเมืองและชนบท.

การมีส่วนร่วม Jahangiri ของทุกคนที่จะเป็นปัญหาร้ายแรงสำหรับอุปกรณ์ทั้งหมดที่เขากล่าวว่า: نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است. نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است.

نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است: نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است. เราหวังว่าการร่วมมือในครั้งนี้และการแข่งขันในพื้นที่อื่น ๆ ของทางการเมืองเศรษฐกิจและสังคมเจริญและการพัฒนาในพื้นที่ที่เราเห็นเป็นรูปเป็นร่าง.

รัฐมนตรีว่าการกระทรวงวัฒนธรรมและการแนะแนวอิสลามกล่าวว่าห้องสมุดทั้งในแหล่งเมืองและชนบทของความรู้และความเข้าใจที่ไหลกล่าวว่า: ห้องสมุดปรากฏการณ์ที่นำเข้าและไม่หรูหราและชาวอิหร่านที่ได้รับเสมอคุ้นเคยกับหนังสือและมีห้องสมุดขนาดใหญ่.

دکتر علی جنتی با تاکید بر اینکه با این وجود همچنان نیازمند خیز فرهنگی در روستاها هستیم و که با همت روستاییان در حوزه کتاب آغاز شده است گفت: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

เขากล่าวเสริม: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد. این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

ทิ้งคำตอบไว้

อีเมล์ของคุณจะไม่ถูกเผยแพร่. ช่องที่ต้องการถูกทำเครื่องหมาย *

twenty − 9 =

ไซต์นี้ใช้ Akismet เพื่อลดสแปม. เรียนรู้วิธีประมวลผลข้อมูลความคิดเห็นของคุณ.