莱Zangan村藏书伊朗

莱Zangan村藏书伊朗

伊朗首都藏书书和农村公共图书馆的秘书长出席了电影节的闭幕式 (评审团成员) 而在法尔斯省公共图书馆的主任在德黑兰Vahdat大厅莱Zangan村担任村举行内沙布尔和第三布什尔后实现优势和西拉Darab.

به گزارش داراب آنلاین،در این جشنواره که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکترعلی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمدعلی افشانی استاندار فارس، دکتر سعیده ابراهیمی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، دکتر بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران شناخته شد و بوشهر و شیراز دوم و سوم شدند.

همچنین ۱۰ روستا بدون اولویت به عنوان برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته شدند که نام لایزنگان فارس با طرحی از دکتر روح الله منوچهری مسئول کتابخانه عمومی رئیسی شیراز نیز در میان عناوین برتر به چشم می خورد.

همچنین ۱۰ روستا بدون اولویت به عنوان برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته شدند که نام لایزنگان فارس با طرحی از دکتر روح الله منوچهری مسئول کتابخانه عمومی رئیسی شیراز نیز در میان عناوین برتر به چشم می خورد: همچنین ۱۰ روستا بدون اولویت به عنوان برتر روستاهای دوستدار کتاب شناخته شدند که نام لایزنگان فارس با طرحی از دکتر روح الله منوچهری مسئول کتابخانه عمومی رئیسی شیراز نیز در میان عناوین برتر به چشم می خورد. 书籍和阅读不仅是文化的问题,经济和政治是不完整的书零下.

指出当前时代是现代技术和信息技术的时代,说:: 我们不应该认为,技术发展也没有必要预订,但在生产的任何变化和出版这本书,我们得到的. 不用的书籍既不可能,也无必要.

贾汉吉继续: کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد. کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد.

کتاب پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی نمی‌شناسد و جامعه‌ای که برخوردار از فرهنگ است و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، استفاده از کتاب در جامعه از مهم‌ترین مسائل است و بر استفاده از هر منبع دیگری ارجحیت دارد: 降低了图书和出版市场经济的数量和质量,并阅读文化在社会中的降低,导致了我们所面临的出版业显著伤害. 我们Charhandyshy对他们并为此努力,政府的贡献是一个敏感的问题.

他补充说: اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها و کارهای دیگری که در این راستا انجام می‌گیرد به این معناست که اهتمامی جدی دارد که با کمک دولت و جامعه مسائل را حل کند و این جشنواره‌ها شاهدان خوبی هستند که نشان می‌دهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ,得出的结论是文化问题是重要的,但所有人的参与,不能与农村和城市的参与来解决.

所有的人对所有设备的严重问题贾汉吉参与,他说。: 出发朝着解决在各个领域,“合作”和社区“竞赛”,并在段落性这两个问题问题,经济政策的主要议题一直是点. 如果文化问题,我们需要解决所有国家的严重的政治和经济参与和我们创造竞争.

副总统继续: 伊朗民族在选举显著参与,有广泛的,再次创造了社区管理的一个独特的机会. 我们希望在该地区的政治,经济和社会的繁荣与发展等领域这种合作与竞争,我们看到初具规模.

文化和伊斯兰指导部长说,无论是在知识和见解的城市和农村面源库流淌说: 图书馆进口现象而不是一种奢侈,伊朗人一直熟悉的书,有大型图书馆.

医生阿里Jannati强调,虽然丰富的文化需求是在农村地区,村民的努力,已经在书中说: 这个节日在村里的任何活动的发展最大的文化事件之一是好事,因为它到达所有国家.

他补充说: 布雷耶,一个村庄将被打开的每一本书母猪智慧的种子,年轻的心脏处. 毫无疑问,在短期内这个小活动,发展会.

文化资本精彩和引人入胜的书的选择部长介绍,并指出: 这本书应该在家庭篮和文本来生活中输入这个节日标志着转型.

发表评论

电子邮件地址不会被公开。 必填项已用*标注

17 + 15 =

此站点使用Akismet来减少垃圾评论。了解我们如何处理您的评论数据