این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد

این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد

이란의 수도 애서가 책과 농촌 공공 도서관의 사무 총장이 참석 한 축제의 폐막식 (배심원의 회원) 그리고 파스 지방 공공 도서관의 이사 인 니샤 푸르와 세 번째 쉐르 후 우수성과 쉬라즈 Darab을 달성 마을로이란의 Vahdat 홀 바닥에 Zangan 마을에서 개최되었다.

به گزارش داراب آنلاین،در این جشنواره که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکترعلی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمدعلی افشانی استاندار فارس، دکتر سعیده ابراهیمی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، دکتر بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران شناخته شد و بوشهر و شیراز دوم و سوم شدند.

아니 최우선뿐만 아니라 10 시골 마을 쉬라즈에서 공공 도서관의 담당 의사 루 홀라 manouchehri 회장의 바닥 Zangan 만 표시 할 수있는 상단 제목들도 있습니다 계획 애서가 알려진되지 않았다.

이샤 Jahangiri, 이벤트 부사장은 연설에서 말했다: 기적 그 책은 의식과 문화 도서를 지속, 그것은 언제든지, 꽃이 만발한하고, 어떤 곳은 책과 독서의 문제를 해결하기 위해 변명을 찾을 필요. 책과 독서 문화의 문제가 아닙니다은 경제와 정치는 불완전 마이너스 책이다.

현재의 시대가 현대 기술과 정보 기술의 시대가 있음을 주장했다: 우리는 기술의 발전은 우리가 얻을 책의 예약 필요하지만 생산의 변화 및 ​​게시가 없음을 생각한다. 도서 것도 가능하거나 바람직하지도입니다.

Jahangiri 계속: 알고 문화를 즐기는 개발을 목표로, 중요한 문제에 대한 책을 사용하고 다른 소스를 사용하는 것이 바람직하다 사회 노소, 남성과 여성, 도시와 농촌 책,. 많은 빵과 슬픔을 모르는 사회로 충분히 책을 알지 못하지 애서가 않는 사회는 빵을 먹고.

제 1 부회장과 부상이 책의 출판 산업이 직면에 도전을 계속했다: 우리는 출판 업계에 직면하고 상당한 손상을 초래 책 출판 시장 경제의 수량과 품질을 절감하고, 사회에서 독서 문화의 저하. 우리는 그들을 위해 가지고 이러한 노력에 정부의 기여는 민감한 문제입니다 Charhandyshy.

그는 추가: اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها و کارهای دیگری که در این راستا انجام می‌گیرد به این معناست که اهتمامی جدی دارد که با کمک دولت و جامعه مسائل را حل کند و این جشنواره‌ها شاهدان خوبی هستند که نشان می‌دهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 문화 문제가 중요하지만, 모든 사람의 참여와 시골과 도시의 참여로 해결 될 수 없다는 결론을 내렸다.

모든 장치의 심각한 문제에 대한 모든 사람들의 Jahangiri 참여, 그는 말했다.: نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است. نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است.

نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است: نقطه عزیمت به سمت حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها، «جلب مشارکت» و «ایجاد رقابت» در جامعه است و این دو موضوع در بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان موضوعات اساسی مورد توجه قرار گرفته است. 우리는 지역의 정치, 경제, 사회 번영과 발전의 다른 영역이 협력과 경쟁이 우리의 형상을 본 희망.

문화와 이슬람 지침 장관은 모두 지식과 통찰력의 도시와 농촌 소스의 라이브러리가 말했다 흐르는 말했다: 라이브러리 가져 현상으로 고급 스러움과이란은 항상 책을 알고 큰 라이브러리를 가지고있다.

의사 알리 Jannati은 풍부한 문화적 요구가 농촌 지역에 것을 있지만 마을 사람들의 노력이 책에서 말했다되었음을 강조: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

그는 추가: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد. این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد: این جشنواره یکی از بزرگترین اتفاقات در توسعه فرهنگی ایران است چرا که هر فعالیتی که در روستا انجام شود خیر آن به همه کشور می رسد.

회신을 남겨주

귀하의 이메일 주소는 공개되지 않습니다. 필수 필드는 표시됩니다 *

십팔 + 20 =

이 사이트는 스팸을 줄이기 위해 Akismet 플러그를 사용. 귀하의 코멘트 데이터가 처리되는 방법 알아보기.