Zangan 꽃을 놓고 축제를 개최 장미

Zangan 꽃을 놓고 축제를 개최 장미

구십오년에서 꽃 축제와 로즈 레이 Zangan는 모든 기복으로 개최되었다.
جشنواره گل و گلاب امسال که نهمین دوره برگزاری آن بود بالاخره پس از یکی دو هفته تاخیر در تاریخ ۶ خرداد ماه در روستای هدف گردشگری لایزنگان برگزار شد و با استقبال باشکوه و بی نظیر دوست داران گل و گلاب از ۱۱ استان کشور روبرو شد.

2016-06-08-11-17-54
طبق آمار اعلام شده از سوی تیم کنترل ترافیک تعداد افراد حضور یافته در این مراسم بالغ بر ۶۰۰۰ نفر بوده اند، که این تعداد نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و نشان از روند رو به رشد برگزاری جشنواره و امر شناساندن گل و گلاب منحصر 이 지역은이란 국민과 심지어는 다른 나라입니다 개인화.

حضور و استقبال این تعداد گردشگر و دوستدار گل وگلاب از این جشنواره باعث ایجاد برخی مشکلات برای عوامل برگزار کننده که انتظار چنین جمعیتی را نداشتند شد، از جمله مشکل کمبود فضا در محل برگزاری جشنواره که گنجایش پذیرش چنین جمعیتی را نداشت، این مشکلی بسیار جدی 당국은이 행사를 개최하기에 적합한 장소를 준비 할 수 있는지 무엇을 고려하고 있다고 요구.

با این حال از حق نگذریم وقت و هزینه و تلاش فراوانی جهت برگزاری این جشنواره صرف شده بود و انصافا جدای از مشکلاتی که بر اثر عدم کنترل جمعیت به وجود آمد، برنامه های درنظر گرفته شده برای جشنواره بسیار مفید و ارزشمند بود و همچنین اجرای برنامه 활발하고 재미 축제 내년에 축제와 로즈 레이 Zangan 손님이 열 번째를 개최 할 것으로 예상된다 아홉 번째 꽃을 만든.

모든 배우와 이해 관계자 축제 *** 하나님의 힘 ***

사진

_DSC0637

_DSC0821

_DSC0750

جشنواره گل و گلاب لایزنگان که قرار است چند روز دیگر یعنی ۶ خرداد ماه در روستای لایزنگان برگزار گردد چندین سورپرایز ویژه برای میهمانان دارد که یکی از آنها حضور خانم نرگس محمدی در این مراسم است

_DSC0974

하나의 코멘트

회신을 남겨주

귀하의 이메일 주소는 공개되지 않습니다. 필수 필드는 표시됩니다 *

10 + 6 =

이 사이트는 스팸을 줄이기 위해 Akismet 플러그를 사용. 귀하의 코멘트 데이터가 처리되는 방법 알아보기.