ການ​ໄປ​ຢ້ຽມ​ຢາມ​ຜູ້​ດູ​ແລ​ເວັບ​ຂອງ​ດອກ​ສວນ​ໃນ Dubai

ຊື່​ຂອງ​ພຣະ​ອົງ​ພະ​ຜູ້​ເປັນ​ເຈົ້າ

ດອກ​ສິ່ງ​ມະ​ຫັດ​ສວນ Dubai

ສວນ​ດອກ​ທີ່​ໃຫຍ່​ທີ່​ສຸດ​ຂອງ​ໂລກ​ໃນ “Dubai ສວນ Miracle” ໄດ້​ມີ​ການ​ເປີດ​ໃນ Dubai. ເນື້ອ​ທີ່​ສວນ 70 ພັນ​ແມັດ​ມົນ​ທົນ.
ມີ​ດອກ​ໃນ​ສວນ​ໃນ​ໄລ​ຍະ 45 ລ້ານ​ຊະ​ນິດ​ທີ່​ແຕກ​ຕ່າງ​ກັນ​, ແລະ​ຈໍາ​ນວນ​ຫຼາຍ​ຂອງ​ພວກ​ເຂົາ​ແມ່ນ​ການ​ທໍາ​ອິດ​ເພື່ອ​ເປີ​ເຊຍ​ອ່າວ.

5

مسئولان باغ Dubai Miracle Garden نیز امیدوار هستند که این باغ بتواند به خاطر هرم گل ها با ارتفاع ۱۰ متر و دیوار گل ها در اطراف باغ شهرت جهانی پیدا کند. این باغ دارای یک سیستم آبیاری دوستدار محیط زیست است که در آن از موادی برای حفاظت و نگهداری آب استفاده شده است مانندزیر گلدانی های موئی و پلی مرهایی که رطوبت را به طور کاراتری پخش می کند. ການ​ສ້າງ​ສວນ​ນີ້​ສໍາ​ລັບ​ການ​ກ່ຽວ​ກັບ​ການ 5/6 acre ທີ່​ໃຊ້​ເວ​ລາ​ປະ​ມານ 60 ວັນ​ແລະ​ພະ​ລັງ​ງານ​ໄດ້​ຖືກ​ນໍາ​ໃຊ້ 400Nfr.

این پارک در حدود ۴ ماه از سال یعنی در گرمترین ماههای سال بسته است، این زمان به اداره کنندگان این باغ فرصت می دهد که باغ را برای فصل بعدی با گلها و اشکال جدید طراحی کنند به طوری که اگر در سال بعد از این باغ بازدید ທ່ານ​ຈະ​ເຫັນ​ຮູບ​ຮ່າງ​ຂອງ​ຮູບ​ທີ່​ແຕກ​ຕ່າງ​ກັນ​ຂອງ​ການ​ເຮັດ​ສວນ.

در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود

Cayenne​, ການ​ຕະ​ຫຼາດ​, ແລະ​ມັນ​ແມ່ນ​ຢູ່​ຫລັງ

ຕໍ່​ໄປ​ນີ້​ແມ່ນ​ຮູບ​ພາບ​ບາງ​ສ່ວນ​ຂອງ​ການ​ເຮັດ​ສວນ​ດອກ​ໄມ້​ທີ່​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ເອົາ​ໃຈ​ໃສ່​ກັບ​ການ​ນໍາ​ໃຊ້​ໃນ viewers ແລະ​ຫມູ່​ເພື່ອນ​ຂອງ​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ . ຫວັງ​ວ່າ​ທ່ານ​ຈະ​ມີ​ຄວາມ​ສຸກ

.1

123444

One Comment

ອອກຈາກ Reply ເປັນ

ທີ່ຢູ່ອີເມວຂອງທ່ານຈະບໍ່ໄດ້ຮັບການຈັດພີມມາ. ທົ່ງນາທີ່ກໍານົດໄວ້ແມ່ນຫມາຍ *

two × 1 =

ເວັບໄຊນີ້ໃຊ້ Akismet ເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນຂີ້ເຫຍື້ອ. ຮຽນຮູ້ວິທີຂໍ້ມູນຄວາມຄິດເຫັນຂອງທ່ານແມ່ນການປຸງແຕ່ງ.