ສະເຫຼີມສະຫຼອງຂະຫນາດໃຫຍ່ລໍາ Shaaban (ຈັດວາງບ້ານ Zangan)

ສິດທິ Milad-u-Mahdi ແມ່ນຜູ້ຊ່ອຍໃຫ້ລອດເທົ່ານັ້ນຂອງມະນຸດຊາດ(Aj)ໃນຕອນກາງຄືນສຸດທ້າຍ, ສະເຫຼີມສະຫຼອງ grand ໄດ້ຈັດຂຶ້ນຢູ່ໃນບ້ານຂອງ Lay Zangan ໄດ້.

cardpostal ດີໃຈ, 9


ຈັດວາງ Zangan ບ້ານສະເຫຼີມສະຫຼອງຂອງ feast ທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ Shaaban ເປັນທີ່ນິຍົມທີ່ຂ້ອນຂ້າງປະຊາຊົນເຮັດວຽກແລະຊາວຫນຸ່ມໃນແຕ່ລະປີຫມູ່ບ້ານທີ່ເຕັມໄປດ້ວຍສ.

IMG_20160521_164208
ໃນປີນີ້, lovers ກິນນອນລໍາແລະ lovers ຂອງວັນພັກນີ້ງາມໂດຍຄວາມພະຍາຍາມຂອງທ່ານ Imam ໄດ້ (Aj)، بسیار زیباتر و با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار گردید و حضور پر شور و حداکثری اهالی روستا آن هم در این فصل از سال که فصل کار و فصل گل و گلچینی است نشان این بود که گویی مردم از روزها قبل منتظر برپایی این جشن و ການເປີດເຜີຍໃນຕອນກາງຄືນຂອງການເກີດລູກຂອງ Imam Mahdi ໄດ້ (Aj) بودند و این امر دلگرمی بیشتری به برگزار کنندگان داد تا روند برگزاری این جشن میلاد در سالهای آتی را بهبود بخشند و هر ساله بر شکوه آن بیفزایند. ມັນໄດ້ຖືກຫວັງວ່າຫົວໃຈຂອງຜູ້ຊາຍ Imam ຂອງທີ່ໃຊ້ເວລາ(Aj) ພວກເຮົາຈະຍິນດີທີ່ ……..

2 ຄໍາເຫັນ

  1. با سلام و خداقوت
    در اینجا دوست دارم به عنوان یه عضو کوچک از صمیم قلب از زحمات همه دوستان تقدیر و تشکر کنم. و همچنین از دوست و برادر عزیزم آقای ساجدی، که زحمت بزرگی بر عهده دارند هرساله. تشکر ویژه داشته باشم.

    ممنونیم مهندس جان

ອອກຈາກ Reply ເປັນ

ທີ່ຢູ່ອີເມວຂອງທ່ານຈະບໍ່ໄດ້ຮັບການຈັດພີມມາ. ທົ່ງນາທີ່ກໍານົດໄວ້ແມ່ນຫມາຍ *

one + 7 =

ເວັບໄຊນີ້ໃຊ້ Akismet ເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນຂີ້ເຫຍື້ອ. ຮຽນຮູ້ວິທີຂໍ້ມູນຄວາມຄິດເຫັນຂອງທ່ານແມ່ນການປຸງແຕ່ງ.