Mus ntsib tus manager saib xyuas qhov chaw ntawm garden paj hauv Dubai

Of excellence Stamp

Amazing Dubai paj vaj

Neeg ntiaj teb coob vaj paj nyob hauv lub ntiaj teb uas muaj lub npe “Miracle Dubai lub vaj” Twb tau qhib hauv Dubai. Cheeb tsam hauv lub vaj no ntau dua 70 phav square meters..
Hauv no teb uas ntau tshaj 45 vam paj ntawm hom sib txawv thiab muaj ntau leej thawj thawj zaug uas twb tau coj los tus Persian Gulf.

5

مسئولان باغ Dubai Miracle Garden نیز امیدوار هستند که این باغ بتواند به خاطر هرم گل ها با ارتفاع ۱۰ متر و دیوار گل ها در اطراف باغ شهرت جهانی پیدا کند. این باغ دارای یک سیستم آبیاری دوستدار محیط زیست است که در آن از موادی برای حفاظت و نگهداری آب استفاده شده است مانندزیر گلدانی های موئی و پلی مرهایی که رطوبت را به طور کاراتری پخش می کند. برای ایجاد این باغ حدودا ۵/۶ هکتاری حدود ۶۰ روز زمان و ۴۰۰نفر نیرو استفاده شده است.

این پارک در حدود ۴ ماه از سال یعنی در گرمترین ماههای سال بسته است، این زمان به اداره کنندگان این باغ فرصت می دهد که باغ را برای فصل بعدی با گلها و اشکال جدید طراحی کنند به طوری که اگر در سال بعد از این باغ بازدید کنید شکل کاملا متفاوتی از این باغ را خواهید دید.

در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود

کاین، شاهد بازاری، وآن پرده نشین باشد

اینک تصاویری از این باغ گل ها که توسط بنده گرفته شده است برای استفاده ی بینندگان و دوستان در قرار داده ام . امید است که لذّت ببرید

.1

123444

One Comment

sau ntawv cia

Koj email chaw nyob yuav tsis muab luam tawm. Search cim *

sixteen + 18 =

Qhov no siv Akismet los txo spam. Kawm tau li cas koj saib cov ntaub ntawv tiav.