Festiwal Kwiatów i Rose D. Lay Zangan

Festiwal Kwiatów i Rose D. Lay Zangan

Rose korzystny wpływ na zdrowie

Festiwal Kwiatów i Rose D. gubernator gospodarstwa dziewiątego czerwca tego roku, miasto ogłoszono.

Biura public relations, godność gubernatora D. posiedzenia Komitetu Koordynacji Ghasemi odbyła się w kwiat Festival miasta i Rose powiedział: داراب یکی از قطب‌های کشاورزی فارس است که بسیاری از محصولات باغی و زراعی آن در سطح این استان و کشور دارای رتبه و جایگاه ویژه‌ای است. He równiny Golmohamadi miasto z ponad 5 hektarów i 6 tysięcy ton rocznej produkcji na poziomie poszczególnych krajów, powiedział.: Rose City w produkcji ekologicznej Darab i jakość jest doskonała.

Ghasemi powiedział, że Mohammad Darabi łąka kwiaty łąka kwiaty największych w kraju kontynuowane: این دشت زیبا و کم‌نظیر هم از لحاظ اقتصادی و هم گردشگری مورد توجه بوده و یکی از اهداف برگزاری این جشنواره معرفی این ظرفیت عظیم اقتصادی و گردشگری است.

Wojewoda D. Rose, powołując się na równinach iw obszarze geograficznym górskie wioski Navaygan i leżał Zangan, powiedział: Wsie docelowe turystyki, ale wsie, które są atrakcyjne dla turystów.

Wojewoda D. odnosząc się do sprawnej organizacji festiwalu w ubiegłym roku dodanej: باید از فرصت برگزاری جشنواره برای معرفی بیشتر این شهرستان و قابلیت‌های آن به‌ویژه در عرصه تولید گل محمدی استفاده و زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران در ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با گل محمدی فراهم کرد.

Ghasemi D. Rose opisano rzadkich i mówi: در حال حاضر گل تولیدی این شهرستان به استان‌های مختلف کشور و برخی کشورهای خارجی صادر می‌شود و ضرورت دارد در زمینه صنایع تبدیلی و فرآوری در سطح داراب تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با تشکر از اعضای ستاد برگزاری جشنواره گل و گلاب در داراب خاطرنشان کرد: برنامه امسال پنج‌شنبه نهم خرداد ماه برگزار می‌شود و صبح این روز در سالن آمفی‌تئاتر بخش تخصصی جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نمایندگان باغداران و صنایع و تشکل‌های مردمی بخش تولید گل و گلاب با ارائه مقالات و سخنرانی‌های علمی صورت می‌گیرد و عصر همان روز نیز جشنواره مردمی با برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستای لایزنگان اجرا خواهد شد و صبح جمعه گردشگران و گروه‌های کوهنوردی به سمت دشت گل محمدی حرکت می‌کنند.

قاسمی از عموم علاقمندان به طبیعت زیبای گل محمدی برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

2 Komentarze

  1. چرا اینقدر ناشناخته است حتی گلاب میمند هم شناخته نیست همش گلاب قمصر تولید قمصر هم فکر کنم کمتر باشه ولی خیلی شناخته تر هست

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. wymagane pola są zaznaczone *

one × 1 =

Ta witryna używa Akismet aby ograniczyć ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane są przetwarzane komentarz.