Lay Zangan bulaklak at rose festival gaganapin

Lay Zangan bulaklak at rose festival gaganapin

Flower Festival at Rose Lay Zangan sa 95 taon ay gaganapin, kasama ang lahat ng mga tagumpay at kabiguan.
جشنواره گل و گلاب امسال که نهمین دوره برگزاری آن بود بالاخره پس از یکی دو هفته تاخیر در تاریخ ۶ خرداد ماه در روستای هدف گردشگری لایزنگان برگزار شد و با استقبال باشکوه و بی نظیر دوست داران گل و گلاب از ۱۱ استان کشور روبرو شد.

2016-06-08-11-17-54
طبق آمار اعلام شده از سوی تیم کنترل ترافیک تعداد افراد حضور یافته در این مراسم بالغ بر ۶۰۰۰ نفر بوده اند، که این تعداد نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و نشان از روند رو به رشد برگزاری جشنواره و امر شناساندن گل و گلاب منحصر i-personalize ang rehiyon ay ang Iranian mga tao at kahit sa ibang mga bansa.

حضور و استقبال این تعداد گردشگر و دوستدار گل وگلاب از این جشنواره باعث ایجاد برخی مشکلات برای عوامل برگزار کننده که انتظار چنین جمعیتی را نداشتند شد، از جمله مشکل کمبود فضا در محل برگزاری جشنواره که گنجایش پذیرش چنین جمعیتی را نداشت، این مشکلی بسیار جدی at hinihingi na ang mga awtoridad ay isinasaalang-alang kung ano ang sigurado na maging paghahanda ng isang angkop na lugar upang i-hold ito seremonya.

با این حال از حق نگذریم وقت و هزینه و تلاش فراوانی جهت برگزاری این جشنواره صرف شده بود و انصافا جدای از مشکلاتی که بر اثر عدم کنترل جمعیت به وجود آمد، برنامه های درنظر گرفته شده برای جشنواره بسیار مفید و ارزشمند بود و همچنین اجرای برنامه buhay na buhay at masaya na ginawa ang ika-siyam na bulaklak Festival at Rose Lay Zangan bisita sa piyesta sa susunod na taon ay inaasahan upang i-hold ang ika-sampung.

Lahat aktor at mga stakeholder Festival *** lakas ng Diyos ***

Mga Litrato

_DSC0637

_DSC0821

_DSC0750

جشنواره گل و گلاب لایزنگان که قرار است چند روز دیگر یعنی ۶ خرداد ماه در روستای لایزنگان برگزار گردد چندین سورپرایز ویژه برای میهمانان دارد که یکی از آنها حضور خانم نرگس محمدی در این مراسم است

_DSC0974

One Comment

Mag-iwan ng reply

Ang iyong email address ay hindi nai-publish. Mga kinakailangang patlang ay minarkahan *

17 + 16 =

Ang site na ito ay gumagamit ng Akismet upang mabawasan ang spam. Alamin kung paano ang iyong komento data ay naproseso.