莱Zangan鲜花和玫瑰节举行

莱Zangan鲜花和玫瑰节举行

花节和罗斯莱Zangan于95年举行,其所有的跌宕起伏.
جشنواره گل و گلاب امسال که نهمین دوره برگزاری آن بود بالاخره پس از یکی دو هفته تاخیر در تاریخ ۶ خرداد ماه در روستای هدف گردشگری لایزنگان برگزار شد و با استقبال باشکوه و بی نظیر دوست داران گل و گلاب از ۱۱ استان کشور روبرو شد.

2016-06-08-11-17-54
طبق آمار اعلام شده از سوی تیم کنترل ترافیک تعداد افراد حضور یافته در این مراسم بالغ بر ۶۰۰۰ نفر بوده اند، که این تعداد نسبت به سال قبل چندین برابر شده بود و نشان از روند رو به رشد برگزاری جشنواره و امر شناساندن گل و گلاب منحصر个性化的区域是伊朗人民乃至其他国家.

حضور و استقبال این تعداد گردشگر و دوستدار گل وگلاب از این جشنواره باعث ایجاد برخی مشکلات برای عوامل برگزار کننده که انتظار چنین جمعیتی را نداشتند شد، از جمله مشکل کمبود فضا در محل برگزاری جشنواره که گنجایش پذیرش چنین جمعیتی را نداشت، این مشکلی بسیار جدی并要求当局正在考虑什么是一定要准备一个合适的地方举行这个仪式.

با این حال از حق نگذریم وقت و هزینه و تلاش فراوانی جهت برگزاری این جشنواره صرف شده بود و انصافا جدای از مشکلاتی که بر اثر عدم کنترل جمعیت به وجود آمد، برنامه های درنظر گرفته شده برای جشنواره بسیار مفید و ارزشمند بود و همچنین اجرای برنامه生机勃勃和充满乐趣取得了第九花节,玫瑰莱Zangan客人在明年的音乐节预计将举行第十.

所有参与者和利益相关者节 *** 神的力量 ***

照片

_DSC0637

_DSC0821

_DSC0750

无标题

_DSC0974

一个评论

发表评论

电子邮件地址不会被公开。 必填项已用*标注

16 − 4 =

此站点使用Akismet来减少垃圾评论。了解我们如何处理您的评论数据